Szukam pomocy u prawnika

LudmiłaGuc
Posty: 2
Rejestracja: 07 kwie 2017, 18:20

Szukam pomocy u prawnika

Post autor: LudmiłaGuc »

Temat może dość głośny ale chciałam zasięgnąć porady. Kilka lat wstecz zdecydowałam się na kredyt we frankach. Teraz, jak pewnie każdy poszkodowany chciałby dochodzić swoich praw w tym temacie. O tusz moje pytanie jest może dość proste ale nie wiem czy dobrze zrobię jeśli pójdę po pomoc do prawnika. Macie może jakieś pomysły aby rozwiązać ten spór mniejszym kosztem? Bo wiadomo, że prawnicy życzą sobie duże koszty za takie uslugi. pozdrawiam Ł. Gucławska
Miłosłaaw_11
Posty: 7
Rejestracja: 10 kwie 2017, 11:43

Re: Szukam pomocy u prawnika

Post autor: Miłosłaaw_11 »

Chciałbym Ci pomóc ale niestety nie znam się na tym za bardzo, ale mogę doradzić Ci, że najlepszym sposobem byłoby zaciągnięcie dodatkowej informacji od prawnika bądź od osoby, która miała już podobny przypadek. Warto jest przeprowadzić taką dyskusję.
Bury
Posty: 2
Rejestracja: 15 kwie 2017, 14:55

Re: Szukam pomocy u prawnika

Post autor: Bury »

Mniejszym kosztem? Proszę Cię.... Jak szukasz jakieś taniej opcji to możesz już skończyć, bo kazdy najlepszy prawnik nie bieża ble czego. A wiadomo, że najlepsi prawnicy biorą dość dużo.
Wolf456
Posty: 3
Rejestracja: 23 kwie 2017, 22:04

Re: Szukam pomocy u prawnika

Post autor: Wolf456 »

Bury ma rację. Nie kieruj się kosztem tylko lepiej skutecznością radców prawnych. Co z tego, że pójdziesz do taniego i bez doświadczenia prawnika ale i tak nic nie zyskasz. To lepiej już iść do profesjonalnego prawnika. Możesz podzwonić do różnych kancelarii i popytać ile wezmą ale to i tak zależy od kwoty ubieganej się w sądzie bo oni chyba z tego wyliczają jakiś procent.
kordian
Posty: 3
Rejestracja: 26 kwie 2017, 15:42

Re: Szukam pomocy u prawnika

Post autor: kordian »